Bejegyzés dátuma: 2022-06-07 12:29:43
Szerző: Ravetzky Árpád CEO - Promera Menedzsment Kft.
Szerző e-mail címe: ravetzky.arpad@promera.hu

Mitől lehet sikeres egy szoftverbevezetés?

Hogyan lehet garantálni egy szoftver sikeres bevezetését?

Alapvető gondolat: első lépés a tervezés, második lépés a megvalósítás harmadik lépés  a bevezetés és negyedik lépés az utókövetés és támogatás.

A tervezésnél elsődleges a célok meghatározása, illetve a stratégia alkotás, amelynek része a szoftver stratégia kialakítása. A szoftveres már jó, hogyha stratégia alkotásban be tud kapcsolódni, hiszen A célokat megismerve a stratégia megalkotásában azzal tudsz segíteni, hogy hogyan lehet a leggyorsabban, legegyszerűbben és legolcsóbban megvalósítani mindazt, ami a célok elérését segíti. 

A megvalósítási szakaszban kerül meghatározásra az a követelmény modell, aminek meg kell, hogy feleljen a létrehozandó szoftver, ez alapján egyértelmű lehet a tesztelés is. 

A bevezetési szakasz során létrehozott szoftver részenként való bevezetése történik, ahol az egyes új igények vagy követelménytől való eltérések létrehozásra, illetve korrigálásra kerülnek. 

A követési És támogatási munkaszakaszban a már használatba vett szoftverrel kapcsolatos támogatási feladatok kerülnek ellátásra, mint az üzemeltetés, egyedi igények megvalósítása, azaz a “mit hogyan kell” feladatok elvégzése, illetve további információ átadása a működéssel kapcsolatban.

Együttműködő partnereink kiegészítik tevékenységünket azokon a pontokon illetve azokban a feladatokban, amelyek mind az előkészítési szakasz mind a bevezetési és követési szakasz során zajlanak, így érve el azt, hogy a szoftver bevezetése ne csak egy újabb szoftver legyen a vállalat életében, hanem egy olyan eszköz, amely a vállalat céljainak megvalósításához szükséges tevékenységet a lehető legjobban végzi, kiszolgálva ezzel a vállalat működését.