Baksa Zsuzsanna
Ha azt érzed, hogy kicsúszott a kezedből az irányítás, ha nem látod át melyik munkatársad, milyen feladatot végez, ha hiába fejleszted a céged, nem jönnek az eredmények, akkor itt az ideje, hogy beszéljünk!
Baksa Zsuzsanna vagyok, üzleti folyamat specialista. Az alapoktól teszem rendbe az üzleti folyamataidat. Részletes pillanatfelvételt készítek a céged működéséről, megmutatom, mit és hogyan szervezz át, a költséghatékony működéshez. Megtalálom a számodra és a vállalkozásod számára legmegfelelőbb megoldást erre:
– lehet, hogy elég csak átszervezned vagy delegálnod feladatokat.
– de sok esetben a kiszervezés egy szakértő alvállalkozónak, például egy virtuális asszisztensnek, szövegírónak már érezhető megtakarítást jelenthet a cégednek.
– gyakran egy szoftveres megoldással, számlázó-, készletkezelő rendszer, érhető el a legnagyobb hatékonyságnövelés.
Nemcsak megoldást javaslok, hanem a megvalósításban is támogatlak.