Gabi felnéz a honlapodra, hogy igénybe vegye
a szolgáltatásodat – mondjuk egy masszázst. Fájós derékkal tárcsázza a kontakt oldalon talált számodat, miközben te épp valaki hátát gyúrod. Túl azon, hogy vissza kell hívnod és külön be is jegyezned magadnak az időpontot, Gabinak még közbe is jön valami. Pedig ő is egyszerűbben foglalhatott volna időpontot egy online naptáron keresztül, neked pedig nem dagadna az ér a halántékodon, valahányszor meghallod a mobil csörgést.
Ráadásul az online naptár annyira sokat könnyít az életeden, hogy amikor már használod, nem is fogod érteni, hogy írogathattad eddig kockás fü zetbe az időpontokat. Hacsak nem vagy grafomán, a rengeteg papírmunka és a kézzel áthúzottát firkált időpontok valószínűleg neked sem fognak hiányozni.
Sajnos nem mindenkinek van elég bátorsága le mondani egy időpontot. Sőt, van rosszabb: renge teg ügyfelet még csak nem is érdekel, hogy nem jelent meg a megbeszélt időpontban. És persze ne felejtsük el az örökzöld slágert: a feledékeny típust, akinek aznapra hat másik program is összejött.
A TimeBeeZ rendszere azért is zseniális, mert automatikusan emlékeztetőt küld neked és az ügyfélnek is a lefoglalt időpontról. És mivel nem egy összetákolt rendszerről van szó, hanem pre cízen átgondolt és komoly fejlesztésről, azonnal értesít az időpont módosításáról és törléséről is.
A lényeg: az online naptáron belül kiválaszthatod az előlegkérés funkciót. Az ügyfél csak úgy tud időpontot foglalni, ha az általad beállított összeget átutalja. Azért valakinek a cégnél nagyon jó napja lehetett, amikor ezt kitalálta, mert ez az egyik legimádnivalóbb a rengeteg
funkció között.
A jó öreg Exceltáblázattal való
vacakolást valószínűleg neked
sem kell bemutatni, ha pénzügyekről, számokról és kimutatásokról van szó.
Az online naptárral gyakorlatilag megspórolsz
egy kört: az ügyfelek adatait automatikusan el menti a rendszer, az időpontot pedig ők foglalják be, neked már nem kell külön sehova sem beírnod őket. Ahogy az egy minőségi online naptártól elvárható, a rendszer átlátható, felhasználóbarát és pofonegyszerű – szóval nem kell kétségbeesetten felkeresni az informatikus ismerősödet ahhoz, hogy használni tudd.
„Mellesleg” statisztikákat készíthetsz vele pénz ügyi kimutatásokból, nyomon követheted a tranz akciókat, két kattintással összesítheted vele a bevételeket és a kiadásokat.
Még egy fontos dolog, aztán hagylak végre kipró bálni: ez nem egy bútordarab, ami, ha mégsem tetszik, már nem viheted vissza! Az egy hónapos, ingyenes próbaidőszak alatt van elég időd csek kolni az összes funkciót, legrosszabb esetben pedig nemet mondasz.
A TimeBeeZzel eredményesebbé teheted vállal kozásodat, és megkönnyítheted saját magad és kollégáid munkavégzését.